محسن مردانی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز عصر پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات امروز در رده سنی آزاد و به طول 5 کیلومتر برگزار شد که خط استارت آن در پهنه آبی خلیج گرگان و در فاصله 5 کیلومتری از سواحل بندرگز بود.
وی اظهار داشت: در این مسابقات تیم اعزامی از اصفهان با 28 امتیاز قهرمان شد و تیم های مازندران و تهران با 17 امتیاز بطور مشترک دوم و گلستان میزبان این رقابت ها عنوان سومی را کسب کرد.
سادات منصوری رییس کمیته شنای آبهای آزاد کشور نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نفرات برتر این مسابقات طی سه ماه آینده به تورنمنت های بین المللی آسیا اعزام می شوند
به گزارش ایرنا این مسابقات در گرامیداشت یاد برادران کیانی 'منصور،پرویز و حسین کیانی' از قهرمانان ارزنده ایران و جهان در شهرستان ساحلی بندرگر برگزار شد.
سعید هراتی رییس هیات شنا شهرستان بندرگز نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: مسابقات شنا آبهای آزاد قهرمانی کشور جام خلیج گرگان و یادواره برادران کیانی با شرکت 30 شناگر برگزار شد.
وی گفت: در بخش انفرادی این مسابقات امیر حسین عباسیان از اصفهان با زمان یک ساعت و 35 ثانیه قهرمان شد و ساسان حجتی از تهران با زمان یک ساعت و 3 دقیقه و 30 ثانیه نایب قهرمان و محسن سوخته سرایی با یک ساعت و 5 دقیقه و 50 ثانیه سوم شد.
به گفته وی؛ در بخش انفرادی امیر محمد کاظمی از مازندران ، مجتبی جاوری از اصفهان و سجاد فرشچی از توابع تهران مقامهای چهارم تا ششم را بدست آوردند.
وی با اشاره به وجود استعدادهای بیشمار شنا در بین جوانان و نبود استخر دولتی در این شهرستان اظهار داشت : از مسئولین شنا استان گلستان تقاضای اختصاص تجهیزات مورد نیاز بویژه در خصوص آموزش شنا برای پرورش استعدادهای این رشته را در شهرستان داریم.
ش/7333/1648
خبرنگاران محمد اسماعیل شربتی، علی قاسمعلی** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.