دکتر مهیار کلوی روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داروهای موردنظر در سه ماهه چهارم سال 95 و سه ماهه اول سال 96 از مراکز تهیه و توزیع مواد غدایی، سوپر مارکت ها، خواربار فروشی ها و عطاری های شهرستان کلاله جمع آوری و پس از طی مراحل قانونی در مراجع قضایی، معدوم شدند.
معدوم سازی محموله های دارویی کشف شده با حضور نمایندگان دادستانی ، نیروی انتظامی و کارشناس نظارت برتهیه و توزیع دارو درشبکه بهداشت ودرمان کلاله، در خارج شهر و در محل مشخص به آتش کشیده شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله و رئیس کمیته اجرایی انتخابات نظام پزشکی شهرستان های کلاله و مراوه تپه از برگزاری انتخابات هفتمین دوره اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی این دو شهرستان واقع در شرق استان گلستان در روز گذشته نیز خبر داد.
وی گفت: در این انتخابات 240 نفر که واجد شرایط رای دادن بودند شرکت کردند که 13 نفر از آنان خودر برای عضویت در هیئت مدیره نظام پزشکی کلاله و مراوه تپه نامزد کرده بودند.
دکتر کلوی افزود: بر اساس نتایج آرای ماخوذه، از بین نامزدها، 11 نفر شامل پزشک، دندانپزشک، داروساز، ماما و دارندگان لیسانس پروانه دار به عنوان اعضای اصلی و دونفر داروساز و ماما نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان های کلاله و مراوه تپه انتخاب شدند.
شهرستانهای کلاله و مراوه تپه با بیش از 170 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478
خبرنگار : حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.