به گزارش خبرنگار ایرنا حسن حمیدیان شامگاه چهارشنبه در حااشیه افتتاح فروشگاه اتکای شهدای گلستان در گرگان اظهارداشت: مدرنیزه کردن فعالیت ها به موازات ارتقای کمی و کیفی خدمات فروشگاهی از برنامه های سازمان است که در همین راستا اقدامات مناسبی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی انجام شده است.
وی همچنین به بهره مندی 40 هزار نفر از مردم از نرم افزار کاربردی همراه فروشگاه اتکا اشاره کرد و افزود : این نرم افزار هم اینک در حال خدمت رسانی است و همزمان نیز عملیات توسعه و به روز رسانی خدمات گنجانده شده در آن در حال انجام است.
به گفته وی ؛ امکان جستجو و مکان یابی فروشگاه های اتکا، ثبت کالاهای درخواستی و اطلاع رسانی از کالاهای مشمول فروش ویژه و حتی ثبت شکایات های احتمالی مشتریان از جمله برنامه های گنجانده شده در این نرم افزار است.
وی همچنین در خصوص قیمت کالا های ارائه شده در فروشگاه های اتکا گفت: هم اکنون 15 درصد برای کارکنان نیرو های مسلح تخفیف منظور می شود و این درصد برای بازنشستگان نیروهای مسلح حدود 30 درصد است که در طرح های مختلف این درصد افزایش پیدا می کند.
حمیدیان همچنین از اعلان آمادگی فروشگاه اتکا درتامین اقلام آمادی برای پادگان ها خبر داد.
به گزارش ایرنا فروشگاه مرکزی اتکا گرگان با عنوان 'شهدای گلستان' در خیابان شهید بهشتی گرگان و در زمینی به مساحت 1700 مترمربع و زیربنای 5800 مترمربع د ر4 طبقه شامل دوطبقه فروشگاه و دو طبقه پارکینگ با حضور جمعی از مسئولین سازمان اتکا و مقامات نظامی و سیاسی استان گلستان و شهرستان به بهره برداری رسید.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.