به گزارش ایرنا حسن پهلووری روز چهارشنبه در نشستی که به منظور حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان گل ‎های آپارتمانی با حضور معاون تجهیز و تخصیص منابع صندوق کارآفرینی امید برگزار شد، اظهار کرد: در این مرحله با توجه به نوع طرح تا سقف یک میلیارد ریال وام تولید گل‎های آپارتمانی در گلخانه به 35 نفر پرداخت می‎ شود.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات به صورت اقساط سالانه است، تصریح کرد: تنفس یک ساله برای بازپرداخت این تسهیلات پیش‎بینی شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان در خصوص چگونگی تحویل بذر به پرورش ‎دهندگان گل ‎های آپارتمانی افزود: تحویل بذر با حمایت شرکت پشتیبان به زیر گروه ‎ها صورت می ‎گیرد و خرید تضمینی محصول نیز انجام می ‎شود.
پهلووری با اشاره به اینکه طرح حمایت و پشتیبانی از تولید گل ‎های آپارتمانی در گلخانه در سراسر کشور در حال اجرا است، گفت: در استان گلستان گیاه 'اشوریا' انتخاب شده است.
وی با اشاره به اینکه گلستان شرایط مناسبی برای تولید گل ‎های آپارتمانی دارد بر لزوم برنامه‎ ریزی و حمایت از پرورش گل در استان تاکید کرد و افزود: باید از موقعیت آب و هوایی منطقه در راستای پرورش گل استفاده شود و در این زمینه باید ساماندهی لازم صورت گیرد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.