سرگرد علی اصغر آشور فارسیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نوجوان که 'س - د' نام دارد، بدون داشتن گواهینامه، به همراه دوست دوست هم سن خود، شب گذشته با یک دستگاه موتورسیکلت در معابر روستا رانندگی می کرد.
وی گفت: مهارت نداشتن در رانندگی و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه از یک سو و تخطی از سرعت مطمئنه، سبب برخورد شدید آنان با ستون یک ساختمان نیمه تمام در روستا می شود.
سرگرد آشور فارسیانی اضافه کرد: براثر این برخورد، یکی از نوجوانان به نام 'س - د' به دلیل شدت جراحات در دم فوت می کند و نفر دوم نیز که دچار مصدومیت شدید شده بود، توسط نیروهای اورژانس 115 به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل و دربخش مراقبت های ویژه این مرکز درمانی بستری می شود.
وی با الزامی دانستن داشتن گواهینامه رانندگی برای استفاده از تمام وسایل نقلیه موتوری توسط شهروندان، ازخانواده ها خواست به فرزندان بدون گواهینامه خود اجاره رانندگی ندهند تا شاهد حوادث ناگوار نباشند.
براساس پیگیری خبرنگار ایرنا از بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس، مصدوم حادثه دیشب روستای گدم آباد که از ناحیه سر و پای چپ دچار شکستگی شده، فاقد هوشیاری بوده و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل می باشد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.