حجت الاسلام سید مصطفی حقی روز پنجشنبه در حاشیه بیعت مجدد کارکنان دستگاه قضایی استان با آرمان های شهدا در امامزاده عبدالله (س) گرگان اظهار داشت: در دو قرن اخیر به بهانه های مختلف بخش هایی از خاک ایران جدا شد اما در هشت سال دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم جانانه دفاع کردند و اجازه ندادند حتی یک سانتیمتر از این خاک به دست بیگانگان بیفتد.
وی افزود: امروز جوانان ایران اسلامی در عرصه های علمی بر تارک جهان می درخشند که مرهون انقلاب اسلامی و مجاهدت های شهدا است.
دادستان گرگان ادامه داد: اگر با یک اشاره مقام معظم رهبری، تروریست های تکفیری که تهدید کنده امنیت و آرامش مسلمان وهمه دنیا هستند، هدف عملیات موشکی قرار می گیرند، حاصل خون و تلاش های بی دریغ شهدا است.
وی همچنین با بیان اینکه ما درعرصه های فرهنگی هم نیاز به الگوسازی شهدا داریم، به فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: آتش به اختیار یعنی درعرصه فرهنگی همه باید برای ارتقای فرهنگ کشور تلاش کنند.
به گفته وی؛ دشمن امروز به این باور رسیده که نمی تواند با گزینه نظامی با ایران مقابله کند به همین سبب باید در عرصه فرهنگی هوشیار باشیم و خوب عمل کنیم.
در آئین غبارروبی گلزار شهیدان در امامزاده عبدالله (س) گرگان، کارکنان و مدیران بخش های مختلف قضایی استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار گرگان و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند.

**دیدار مسئولان قضایی گلستان با خانواده شهدا و ایثارگران
در نخستین روز از هفته قوه قضاییه همچنین جمعی از مدیران بخش های مختلف قضایی گلستان با خانواده شهدا دستگاه قضایی دیدار کردند.
در این پیوند آنان امروز پنجشنبه ابتدا با یوسفعلی عمرانی مستشار دادگاه تجدید نظر استان که برادر دو شهید است دیدار کردند و سپس به دیدار محمد علی جمال لیوانی برادر شهید رفتند.
رئیس کل دادگستری گلستان در این دیدارهای جداگانه با گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و تبریک هفته قوه قضاییه گفت: آرامش و امنیت امروز کشور ما مرهون شهدا و جانفشانی ایثارگران و مجاهدان خاموشی است که برای امنیت کشور تلاش کردند.
هادی هاشمیان با بیان اینکه حضور در کنار خانواده شهدا مایه افتخار و سربلندی است ،افزود: خدمت به مردم و احترام به خانواده های شهدا ،ادای دین است.
در این دیدارها خانواده شهدای قضایی گلستان نیزبر عزم خود در پیمودن راه شهدا و پیروی از ولایت تاکید کردند.
هفته اول تیربه عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است و درگلستان به این مناسبت افزون بر 25 برنامه اجرا می شود.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.