به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا مهدی روحانی فر در جلسه مشترک کمیته توسعه مشارکت‌ های مردمی و کمیته فرهنگی پیشگیری با حضورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهارداشت: هر یک از دستگاه‌ های عضو ستاد موظف به تدوین برنامه ‌های اجرایی در این هفته (هفته اول تیرماه) با هدف تنویر افکارعمومی و حساس‌ سازی مردم شده اند.
وی؛ نقش رسانه ها و شبکه های اجتماعی را نیز در راستای فضا ‌سازی مناسب برای اطلاع‌ رسانی مفاهیم پیشگیرانه و آگاهی از سوء مصرف مواد مخدر مهم دانست و بر استفاده از این بخش تاکید کرد.
روحانی فر؛ همچنین بر بهره ‌گیری از تمامی ظرفیت ‌های اجتماعی و شهری در سطح استان توسط دستگاه‌ های مربوطه و متولی با هدف تعمیق مفاهیم پیشگیرانه برای ایجاد یک نگاه فرابخشی تاکید کرد و گفت: مشارکت تمامی دستگاه ‌ها در برگزاری برنامه‌ های هفته مبارزه با مواد مخدر و اجرای برنامه ‌های موثر با بهره ‌گیری از اعتبارات ذاتی دستگاه‌ ها نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی عنوان کرد: مسابقات دوچرخه ‌سواری، پیاده ‌روی خانوادگی و ورزش ‌های صبحگاهی و برگزاری کارگاه‌ های پیشگیری اولیه از اعتیاد از جمله برنامه های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ( 5 تیر) دراین استان است.
3014/1648
تنظیم: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.