رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نمین گفت:کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نسبت به سال گذشته 26 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نمین با اعلام این خبر گفت: در دو ماهه سالجاری بالغ بر 5.5 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط شده که این آمار نسبت به مدت مشابه خود 26 درصد رشد داشته است.

فرماندار نمین با اشاره به اینکه در این راستا بالغ بر 14 دستگاه ماشین سواری از توزیع کنندگان مواد مخدر ضبط شده است، خاطرنشان کرد: 31 نفر نیز توسط مامورین مبارزه با مواد مخدر و مرزبانی شهرستان دستگیر شده و به مراجع قانونی تحویل داده شده است.
وی افزود: طی هفته‌های گذشته، مقدار 2 کیلوگرم هروئین مرطوب توسط مامورین مرزبانی شهرستان نمین از یک قاچاقچی غیر بومی کشف شد.
 
رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نمین در ادامه گفت: با نشاط کردن جامعه،آگاهی دهی به نسل جوان با استفاده از شیوه‌های نوین و اموزش مستمر مهارتهای زندگی می تواند از جمله راهکارهای اجتماعی برای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم اعتیاد باشد.

عبدالعلی پور با اشاره به ظرفیت بزرگ روحانیت در راستای اشاعه آموزشهای عمومی برای پیشگیری از شیوع ابتلا به مواد مخدر یادآور شد: در راستای کاهش و پیشگیری نسل جوان به مواد مخدر و خانواده‌ها به آسیب‌های مختلف اجتماعی نقش روحانیت از لحاظ تاثیرگذاری دینی و مذهبی بسیار حائز اهمیت است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.