محمد باقرپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام آمادگی برخی خیرین گنبدی، سبد کالا به ارزش یک میلیون ریال درحال تهیه و توزیع بین مددجویان زیرپوشش این نهاد می باشد.
وی گفت: تلاش می شود با کمک خیرین و ساماندهی کمک های کالایی و نقدی آنان، به 3500 خانوار زیر پوشش کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس سبد کالا توزیع شود.
باقرپور اضافه کرد: درسال گذشته خیرین گنبدی مبلغ یک میلیارد و 192 میلیون ریال برای تهیه و توزیع سبد کالا ویژه ماه رمضان به کمیته امداد حضرت امام گنبدکاووس (منطقه یک و دو) کمک کردند.
وی، برگزاری جشن رمضان و تجلیل از خیرین، دیدار با خانواده مددجویان در مناطق شهری و روستایی، اجرای طرح اکرام ایتام و طرح محسنین، پهن کردن سفره افطار و توزیع غذای گرم بین مددجویان با همکاری خیرین و برخی واحدهای پذیرایی را از دیگر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان برشمرد.
رئیس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس همچنین یادآور شد: هم اکنون ازمجموع 396 یتیم زیر پوشش این نهاد حدود 90 نفر آنان حامی ندارند که از خیرین و نیکوکاران تقاضا می شود در ایام ماه رمضان این تعداد یتیم را نیز تحت حمایت مالی و معنوی خویش قرار دهند.
باقرپور گفت: چندی پیش یکی از افراد نیکوکار حمایت مالی 10 یتم را بر عهده گرفت و به هر کدام از آنان یک سبد غذایی تحویل داد.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و به دلیل وسعت و جمعیت بالای آن، کمیته امداد حضرت امام (ره) این شهرستان از حدود شش ماه پیش به دو منطقه یک و دو برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان تقسیم شده است.
هم اکنون حدود 3500 خانوار از نیازمندان این شهرستان زیر پوشش کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس قرار دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.