به گزارش دریافتی ایرنا ابوالفضل نجف زاده روز سه شنبه افزود: این فصلنامه با همکاری یکی ازمؤسسات فرهنگی، پژوهشی و چند تن از اعضای هیات علمی دانشگاه ها به چاپ رسید و یکی از اهداف آن نیز فراهم ساختن بستری مناسب برای بازخوانی و ترویج مفاخر گلستان و نیز ایجاد فضایی برای طرح نتایج حاصل از پژوهش‌های محققان فرهنگی استان است.
وی به وقفه سه ساله در انتشار این فصلنامه اشاره کرد و محدودیت‌های مالی را عامل آن دانست و تصریح کرد: مشکل تأمین هزینه چاپ و انتشار فصلنامه باعث توقف چاپ شد که اینک با تدبیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان این مساله برطرف شده است.
نجف زاده ادامه داد: سال گذشته نخستین چاپ دوره جدید فصلنامه فرهنگ گلستان با رویکرد معطوف به مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی انجام شد.
وی اضافه کرد که این فصلنامه برای بررسی و تحلیل عمیق و علمی اتفاقات فرهنگی استان منتشر می شود.
او ؛ بررسی جایگاه و اهمیت تفریح سالم در سبک زندگی اسلامی، بررسی جایگاه خلوت و فواصل در معماری سنتی ایران، بررسی نقش ترک اعتیاد بر تصویر تن در افراد معتاد و بررسی نقش فرهنگ و رسانه‌های جمعی در مدیریت بحران سیل‌زدگی را از جمله موضوعات منتشر شده در دوره جدید فصلنامه فرهنگ گلستان اعلام کرد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صاحب‌ امتیاز و حجت‌الاسلام علی‌ اصغر فضیلت مدیر مسئول و دکتر تقی امینی مفرد، دکتر غلامرضا خوش فر، دکتر حسن جعفری و حسین جعفری به‌عنوان شورای سردبیری فصلنامه فرهنگی، پژوهشی فرهنگ گلستان هستند.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.