به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی درخطبه های این هفته نمازجمعه گنبدکاووس، اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری در محل شعب اخذ رای به نامزدهای اصلح رای دهند.
وی با اشاره به حضور رهبری انقلاب در دقایق اولیه رای گیری و انداختن رای خود در صندوق، گفت: مردم بویژه آنهایی که هنوز رای نداده اند، باید با تبعیت از رهبری انقلاب هر چه سریعتر در نزدیکترین شعبه حاضر و رای خود را در صندوق بیندازند.
حجت الاسلام ترابی بااشاره به برگزاری انتخابات در کمال آرامش، امنیت و آزادی، اضافه کرد: پیروز واقعی انتخابات امروز همچون دوره های گذشته مردم، نظام و رهبری هستند که باید قدردان این مردم وفادار به انقلاب و آرمان های آن بود.
وی در ادامه از مردم و طرفداران نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا خواست، پس از انتخابات تابع قانون باشند و خردمندانه شادی کنند.
حجت الاسلام ترابی همچنین با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، گفت: این مناسبت روز ایثار و مقاومت است، زیرا خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است.
به گفته وی؛ امروز هر کس بخواهد به پیروزی برسد، راهش مقاومت و ایستادگی در برابر ظالم است.
وی همچنین با اشاره به سفر ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عربستان و انعقاد قرارداد 100 میلیارد دلاری فروش اسلحه و تجهیزات نظامی به این کشور، تصریح کرد: هدف این سفر ایران هراسی و فروش تسلیحات نظامی به کشورهای منطقه است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.