سید صادق شیرنگی صبح جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که صندوق های اخذ رأی بامداد امروز به نمایندگان فرماندار و بخشداران در این حوزه انتخابیه تحویل و آنان در محل 65 شعبه اخذ رای شهرستان مستقر شده اند.
وی اضافه کرد: صندوق های اخذ رای در سطح شهر و روستاهای یندرترکمن و از جمله جزیره آشوراده قبل از ساعت 6 صبح امروز به نمایندگان فرماندار و بخشداران تحویل شده است.
به گفته وی؛ امکانات و ملزومات مورد نیاز در شعبه های اخذ رأی نیز آماده شده و از ساعت 8 صبح همزمان با سراسر کشور، کار رأی گیری از واجدان شرایط آغاز شد.
معاون فرماندار بندرترکمن گفت که شعبه رای در آشوراده سیار بوده و صندوق های اخذرای به این جزیره ارسال شده است.
شیرنگی همچنین تاکید کرد که گروه های عملیاتی کمیته امنیت انتخابات تا قبل از آغاز رأی گیری بر اساس مقررات، اطراف حوزه های اخذ رأی را از آثار تبلیغات پاکسازی کرده اند.
معاون فرماندار بندرترکمن با بیان اینکه تعرفه رأی به میزان کافی در این حوزه انتخابیه تامین شد، اظهار کرد: براساس جمعیت واجد شرایط رای در شهرستان و سوابق قبلی، تعرفه های رأی به اندازه لازم در اختیار فرمانداری و بخشداری ها قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا 253 نفر برای کسب کرسی های شوراهای اسلامی شهر و 27 روستای شهرستان ترکمن واقع در غرب استان گلستان ثبت نام کرده بودند که هم اینک حدود 240 نفر در گردونه رقابت های انتخاباتی حضور دارند.
برای کسب هفت کرسی شورای شهر بندرترکمن 47 نفر رقابت دارند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.