به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدجلال حسینی شامگاه سه شنبه درهمایش بزرگ اقوام ساکن در گنبدکاووس که در حمایت از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمع شده بودند، گفت: آنان که معتقدند اقدامات مذکور قابلیت اجرا ندارد و یا منابع آن موجود نیست، بی عرضه هستند.
وی افزود: حجت الاسلام رئیسی اگر رئیس جمهوری شود، منابع این اقدامات را با بریدن دست دزدان و جلوگیری از اختلاس ها می گیرد، همانگونه که در دو ماه اول مدیریت خود در آستان قدس رضوی، یکی از مسئولان فاسد این نهاد را اخراج کرد و تحویل قوه قضائیه داد.
وی همچنین با انتقاد از آنچه که کم توجهی دولت به طرح مسکن مهر ذکر کرد، گفت: این طرح از اقدامات خوب دولت قبل بود که مورد بی توجهی دولت یازدهم قرار گرفت، درصورتی که دولت می توانست با رفع برخی اشکالات، آن را ادامه دهد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس گفت: امروز ملت ایران در یک بزنگاه و پیچ مهم تاریخی قرار گرفته و بایستی با معرفی بیشتر حجت الاسلام رئیسی به مردم، زمینه موفقیت او را برای تصدی کرسی ریاست جمهوری فراهم و دشمنان را که به دنبال فتنه انگیزی هستند، نا امید نمایند.
وی، حجت الاسلام رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری را فردی اخلاق مدار، با تقوا، منصف، پرکار و طرفدار محرومین و مستضعفان توصیف کرد و گفت: امروز کشور ایران به فردی با این خصوصیات خیلی نیاز دارد.
حجت الاسلام حسینی بااشاره به پخش مناظره های تلویزیونی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: دراین مناظره ها با وجود اینکه برخی نامزدها فحاشی و لجن پراکنی کردند، اما اخلاق مداری و تقوای رئیسی مانع از ورود وی به چنین مباحثی شد.
وی از اعزام 300 تا 400 هزار زائر اول به مشهد مقدس درمدت یک سال مدیریت حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی بر تولیت آستان رضوی خبر داد و گفت: این افراد به خاطر فقر مالی تاکنون موفق به زیارت امام رضا (ع) نشده بودند که با دستور مدیریت جدید آستان قدس، این امکان برای آنان فراهم شد.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم که با اجرای برخی برنامه های فرهنگی و هنری اقوام ترکمن و سیستانی همراه بود، علاوه بر حدود 200 نفر از اقوام ساکن درگنبدکاووس، برخی شخصیت ها و فعالان سیاسی نیز حضور داشتند.
قرار است، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی درجمع جوانان طرفدار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در گنبدکاووس سخنرانی نماید.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** تنظیم : پری سالارنیا ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.