به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار ولی الله رضائی نژاد روز دوشنبه در همایش فصلی فرماندهان پاسگاه های مرزی استان در گرگان افزود هوشیاری مردم و مسئولان همراه با حضور پرشور و حداکثری واجدین شرایط در پای صندوق های رای، نقشه های دشمن را خنثی و نقش برآب خواهد کرد.
وی اجرای دقیق قانون، شرکت گسترده مردم، برگزاری انتخابات سالم، انتخاب اصلح و تقویت قدرت نظام با رویکرد مردم سالاری دینی را از راهبردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات اخیر دانست و اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، فتنه های دشمنان را دفع می کند.
سرهنگ رضائی نژاد تاکید کرد: برگزاری انتخابات در بستری امن و آرام از وظایف اصلی ما است و تمام تلاش و ظرفیت خود را برای برگزاری انتخاباتی امن و شکوهمند به کار خواهیم بست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله ولایت مداری و این که ولایت مداری یکی از نشانه های منتظران ظهور حضرت ولیعصر (عج) می باشد، اشاره کرد و گفت: در دوران کنونی که زمان غیبت امام زمان (عج) است، ولایتمداری افراد می تواند از نشانه های بارز یک منتظر حقیقی امام غایب (عج) باشد.
فرمانده مرزبانی استان گلستان عنوان کرد: امروزه بارزترین و برجسته ترین نشانه یک منتظر واقعی امام زمان (عج) را باید با محک ولایت پذیری سنجید.
وی در ادامه در زمینه روش های مدیریت کاربردی در جهت اجرایی نمودن تدابیر ابلاغی و سه راهبرد اساسی فرماندهی مرزبانی ناجا و نحوه برون رفت از مشکلات مطالبی عنوان کرد.
اولین همایش فصلی فرماندهان گروهان ها و پاسگاه های مرزی و ساحلی استان گلستان با حضور هیات رئیسه، معاونین ستاد استان، فرماندهان هنگ مرزی اترک و پایگاه دریابانی بندرترکمن در نمازخانه ستاد فرماندهی مرزبانی گلستان در گرگان برگزار شد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.