رئیس هیات بوکس استان گلستان عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات طی مدت دو روز گذشته در سالن شهید علی آبادی این شهر برگزار شد و در پایان در رده تیمی تیم شهرستان گرگان به عنوان قهرمانی رسید و تیم های گنبدکاووس و بندرترکمن با امتیاز مشابه 5 دوم و سوم شدند.
علی بیانی ادامه داد: امیر حسین نمرودی در وزن 49 کیلوگرم قهرمان شد و محمد کاظمی از گنبدکاووس به مدال نقره بسنده کرد.
به گفته وی؛ در وزن 52 کیلوگرم یاسر قوجقی از بندرترکمن به گردن آویز طلا رسید و مرتضی بیات از گالیکش مقام دوم را به خود اختصاص داد.
وی افزود: در وزن 56 کیلوگرم رسول نوبری از گنبدکاووس اول شد و رضا تنی از گرگان نایب قهرمان شد، همچنین در 60کیلوگرم مهران لکزایی از گرگان قهرمان و حسین برزگر از علی آبادکتول نایب قهرمانی را کسب کرد.
بیانی گفت: در وزن 62 کیلوگرم عارف طاهر خانی از گرگان و مبین پساوند از گمیشان به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند و در وزن 69 کیلوگرم هادی تنی از گرگان و سامان ممتحنی از گمیشان گردن آویز طلا و نقره را به گردن آویختند.
به گفته وی؛ در وزن 75 کیلوگرم محمد فیوج از گرگان قهرمان شد و ناصر رجبلو از رامیان مقام دوم را کسب کردو در وزن 81 کیلوگرم سبحان ابراهیم از علی آباد کتول به طلا رسید و مدال نقره از آن حسین علیانی از گرگان شد.
رئیس هیات بوکس گلستان ادامه داد که در وزن 91 و مثبت 91 کیلو گرم نیز دانیال بلی و امیر محمد عرب رودبارکی بدون حریف به مقام نخست رسیدند.
در این مسابقات متولدین یازدهم دی ماه سال 77 تا دهم دی ماه 79 در سه راند سه دقیقه ای با هم به رقابت پرداختند.
در استان گلستان 800 مشتزن با هدایت 50مربی و داور به ورزش بوکس مشغول هستند.
7333/1648
انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.