به گزارش روز سه شنبه ایرنا از راهداری گلستان، بابک طالبی در نشست شورای حمل و نقل استان در گرگان اظهارداشت: سازماندهی و نصب قانونمند تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه راه ها موجب حذف تابلوهای غیرمجاز و ایمن سازی آنها می شود.
وی؛ منظرآرایی و درآمدزایی را از دیگر مزایای تبلیغات حاشیه راه ها دانسته و افزود: به دلیل تردد گسترده و ترانزیتی در محورهای ارتباطی گلستان، این کار جذابیت های لازم را برای صادرات کالا نیز فراهم می کند.
به گفته وی؛ طرح و آئین نامه های اجرایی نصب تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه راه ها در سازمان راهداری به تصویب رسیده و به استان ها ابلاغ شده است.
مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم گفت که برای بهره مندی از مزایای این ظرفیت و بویژه ارتقای ایمنی راه ها تلاش می شود.
وی؛ سیاست و اولویت سازمانی را در سال 96، ارتقای ایمنی راه ها بیان کرد و نیز گفت که کسب موفقیت در کاهش 16 درصدی تلفات جاده ای در سال 95 نسبت به سال 94 و کاهش 9 نفر کشته در ایام نوروز امسال، عدد بزرگی است که حاصل این تلاش ها است.
میقانی افزود که نباید از مشکلات حاشیه راه ها از جمله دستفروشان غفلت کرد و بی تفاوت گذشت زیرا که بی توجهی به این امر، آسیب هایی به همراه دارد.
وی؛ اشاره ای هم به مجتمع های خدماتی بین راهی کرد و گفت: هم اینک 14 مجتمع در حال بهره برداری، 10 مجتمع در حال ساخت و 11 مجتمع در حال دریافت موافقت اصولی در استان است که تلاش می شود کیفیت خدمات دهی آنها ارتقا یابد.
استان مرزی گلستان یک میلیون و 868 هزار نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و افزون بر یکهزار روستا زندگی می کنند، بسیاری از شهرها و روستاهای این استان در حاشیه جاده های اصلی قرار دارد.
ش/1648
دریافت: شربتی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.