محمد فرهادی روز پنجشنبه در نخستین جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی حمل و نقل و مدیریت سوانح رانندگی استان به مناسبت روز ایمنی و حمل و نقل (هفتم اردیبهشت)، افزود: متولی ارتقای فرهنگ ترافیکی و حمل و نقل یک دستگاه خاص نیست بلکه همه موظف اند در راستای ارتقا و افزایش این فرهنگ بکوشند.
وی گفت: سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه ایمنی و حمل و نقل استان صورت گرفت که حاصل همکاری و همراهی تمامی دستگاه های مربوط بود و در سفرهای نوروزی امسال مردم با خیال آسوده تری مسافرت کردند و آمار تصادف با کاهش مواجه شد.
به گزارش ایرنا، فرهادی اظهار کرد: سال گذشته بودجه خوبی در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل استان قرار گرفت که اختصاص نیافت اما اخیرا ابلاغیه ای از سوی سازمان برنامه و بودجه دریافت شد مبنی بر اینکه اعتبار گذشته، سال 96 پایدار و نقدینگی آن تامین و در اختیار دستگاه اجرایی قرار می گیرد.
وی در ارتباط با ایمنی و حمل و نقل درون شهری، عنوان کرد: جایگاه قانونی بررسی مسایل ترافیک درون شهری، شورای ترافیک است.
وی یادآور شد: مجموعه پلیس راه و حمل و نقل استان مساعدت کنند قسمت هایی از باند دوم راه هایی که در استان در حال انجام است هر چه زودتر به بهره برداری و بازگشایی شود.
سرپرست معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری افزود: یکی از دلایل کاهش تصادف و تلفات افزایش طول جاده های دو بانده است بنابراین نیاز است این پروژه ها هر چه سریعتر به نتیجه برسد.
به گفته فرهادی مجموعه دفتر فنی و راهداری و پلیس راه با همکاری بیشتر و تنگاتنگ با یکدیگر نسبت به انجام عملیات مورد نیاز برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز استان اقدام کنند.
وی یادآور شد: هر چند در راه های ترانزیتی بار ترافیک بیشتر می شود و مشکلات بعدی را در پی دارد اما زمینه ای برای افزایش ایمنی راه ها و جذب بودجه ملی است که باید به دنبال این مهم بود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7557*2047* خبرنگار- رقیه محمدی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.