به گزارش روز یکشنبه ایرنا از کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری شهرستان، احمد تجری مفرد اظهار داشت که از مجموع 133 نفر ثبت نامی در 4 شهر علی آبادکتول، فاضل آباد، مزرعه کتول و سنگدوین تعداد4 نفر انصراف داده، 126 نفر تایید صلاحیت شدند و 3 نفر صلاحیت آنان احراز نشده است.
وی ادامه داد: از مجموع 566 نفر ثبت نامی در روستاهای شهرستان نیز 18 نفر انصراف داده، 511 نفر تایید شده و 37 نفر صلاحیت آنان احراز نشده اند.
به گفته وی؛ داوطلبان تایید صلاحیت شده در شهرها 126 نفر شامل 17 زن و 109 مرد هستند.
تجری مفرد ادامه داد که داوطلبان تایید صلاحیت شده در روستاهای شهرستان 511 نفر بوده که شامل 36 زن و 475 مرد هستند و در رقابت های شوراهای اسلامی حضور دارند.
فرماندار علی آباد از تمامی داوطلبین خواست که با مراجعه حضوری و ارائه کارت شناسایی معتبر نسبت به دریافت پاکت نامه حاوی نتیجه صلاحیت اقدام کنند.
وی تصریح کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و یا نظارت 4 روز مهلت دارند تا شکایت خود را به طور کتبی از تاریخ 3 اردیبهشت تا 6 اردیبهشت به هیات نظارت شهرستان مستقر درفرمانداری و استان اعلام کنند.
علی آباد با 4 شهر علی آبادکتول ، فاضل آباد ، مزرعه کتول و سنگدوین و حدود 76 روستا در 35 کیلومتری شرق گرگان واقع است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
استان مرزی گلستان با یک میلیون و868 هزار نفر جمعیت از مجموع 30 شهر تشکیل شده است که 26 شهر کمتر از 50 هزار نفر جمعیت دارند بنابر این شورا‎های پنج نفره خواهند داشت ضمن اینکه سه شهر گنبدکاووس، علی آبادکتول و بندرترکمن با بیش از 50 هزار نفر جمعیت شوراهای هفت نفره تشکیل می دهند.
شهر گرگان با بیش از 200 هزار نفر جمعیت نیز شورای 9 نفره خواهد داشت.
این استان همچنین افزون بر یکهزار روستای دارای سکنه است که روستاهای زیر 2هزار نفر شورای اسلامی سه نفره و بالای 2 هزار نفر شورای پنج نفره خواهند داشت.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.