به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامیان، اسدالله صادقلو ظهر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره هنرهای تجسمی دانش‌آموزان استان گلستان، اظهار داشت: حدود 700 دانش آموز سی و پنجمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی دانش‌آموزان استان گلستان شرکت کرده‌اند.

وی افزود: این مسابقات در 4 روز به میزبانی شهر رامیان و در دو بخش پسران و دختران در شهرستان رامیان برگزار خواهد شد.    

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رامیان ادامه داد: این دوره از مسابقات در 4 رشته تئاتر عروسکی، تئاتر صحنه‌ای، نمایش‌نامه و نقاله‌خوانی برگزار می‌شود و در حاشیه این دوره از مسابقات نیز مسابقه ادبی و پژوهش برگزار می‌شود.    

وی تصریح کرد: 56 دانش آموز نیز در مسابقات کتابخوانی که به صورت استانی است، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رامیان گفت: در روز نخست مسابقات که امروز است دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول و در روز دوم که شنبه است دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.    

وی یادآور شد: در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه هفته بعد نیز به ترتیب دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.    

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رامیان اظهار کرد: پس از برگزاری مرحله استانی دوره اول متوسطه، دانش‌آموزان برگزیده فوق برای مسابقات کشوری آماده می‌شوند.   

صادقلو با بیان اینکه در این دوره از مسابقات دانش آموزان 14 شهرستان استان گلستان شرکت کرده اند، تصریح کرد: هدف این جشنواره کشف استعدادهای دانش آموزی، پرورش دادن آنها و خود باوری نسل جدید است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 623031
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.