به گزارش ایرنا از استانداری گلستان، مهدی دهرویه روز شنبه اظهار داشت: برابر توافقات صورت گرفته میان اداره کل امور اتباع وزارت کشور، سازمان بیمه سلامت و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان سازمان ملل، کلیه پناهندگان افغانستانی و عراقی دارنده کارت آمایش معتبر می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت استان و ارائه مدارک مورد نیاز به مدت یکسال ( از 7/12/95 الی 6/12/96 ) از خدمات بیمه سلامت استفاده نمایند.
وی بیان کرد: بیمه سلامت برای اقشار آسیب پذیر و بیماران خاص بصورت رایگان و سایر اقشار با پرداخت حق بیمه مقرر شده می توانند از دفترچه بیمه سلامت استفاده نمایند.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان افزود: کمیته اجرایی بیمه سلامت شامل نمایندگان بیمه، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل اتباع استان جهت پذیرش و پاسخگویی به شکایات و درخواست های مرتبط با بیمه در محل اداره کل امور اتباع واقع در گرگان -خیابان پنجم آذر- آذر چهارم، تشکیل شده و درخواست های ارائه شده را در کمترین زمان پیگیری می کند.
دهرویه همچنین اظهار داشت: موضوع بهداشت و درمان اتباع خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران همواره از دغدغه های مسئولین بوده و ما همواره خواستار حضور سالم، امن و قانونمند اتباع در کشور و استان هستیم.
استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران با کشورترکمنستان ،دریای خزر و استانهای مازندران ،سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
ش/1648
** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.