به گزارش خبرنگار ایرنا، در این هفته از رقابت ‌ها 55 راس اسب از نژادهای ترکمن، دو خون و تروبرد داخلی در 6 دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در دور اول اسب ‌های ترکمن سه و چهار ساله و هشت تا 14 امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که پیمان قلرعطا با اسب مروارید رهسپار زودتر از خط پایان گذشت و نورمحمد بهادر با اسب خورشید سنجر و آق اویلی بشگرد با اسب پاشا بجنورد به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت دور دوم میان اسب ‌های دو خون سه و چهار ساله و صفر امتیازی به مسافت هزار متر بود که محمد خوجملی با اسب آچلیا عنوان اول را به دست آورد و قربان محمد اودک با اسب راکسام و اسحاق کم با اسب سافیرا به ترتیب مقام‌ های دوم و سوم را کسب کردند.
در دور سوم اسب ‌های تروبرد داخلی سه و چهار ساله و هشت تا 14 امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با اسب فلاورهج موفق به کسب مقام اول شد و نورمحمد بهادر با اسب نیونایس و نادر صالح پور با اسب دنی مون به ترتیب مقام‌ های دوم و سوم را به دست آوردند.
رقابت در دور چهارم میان اسب ‌های دو خون سه و چهار ساله و دو تا 6 امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که اسحاق کم با اسب نیو کارناوال زودتر از خط پایان عبور کرد و ابوطالب چاریزاده با اسب اسکای کوئین و پیمان قلرعطا با اسب استار اسکای به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور پنجم اسب ‌های دوخون سه و چهار ساله و دو تا 14 امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب بانوی صحرا نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و مهرداد خوجملی با اسب چینا و بنیامین جرجانی با اسب ماه سلطان نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.
در دور ششم و پایانی اسب ‌های دو خون سه و چهار ساله و 16 تا 22 امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آق اویلی بشگرد با اسب چرنویل موفق به کسب مقام اول شد و ابراهیم قره داشلی با اسب شه راد و نادر صالح پور با اسب پلایت هورس به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در پایان‌ رقابت های این هفته در مجموع 564 میلیون و 370 هزار ریال جوایز نقدی به مالکین اسب‌های برنده هر دور اهدا شد.
3014/2729
* خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.