به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، امیر سرتیپ مهدی معمارباشی صبح امروز در حاشیه مراسم نکوداشت شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های هفته ارتش اظهار داشت: 21 تا 29 فروردین هفته ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی نامگذاری شده که در استان گلستان 20 برنامه مختلف در این هفته اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: مراسم گرامیداشت این هفته در استان با تجلیل از مقام شامخ شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی آغاز شد و این برنامه‌ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده لشکر 30 پیاده گرگان و ارشد آجا در استان‌های گلستان و مازندران تصریح کرد: عطرافشانی گلزار شهدا در روز پنجشنبه و دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و فرماندهان ارتش از دیگر برنامه‌های این هفته است.

امیر معمارباشی دیدار با ائمه جمعه و جماعات و دیدار نماینده ولی فقیه در استان را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد و افزود: شرکت در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌ها برنامه جمعه این هفته است.

فرمانده لشکر 30 پیاده گرگان تصریح کرد: برگزاری محفل انس با قرآن در 5 شهرستان گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، مینودشت و گالیکش از برنامه‌های شاخص هفته ارتش است.

وی تاکید کرد: رژه نیروهای مسلح و  نمایش قدرت و صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در  ساعت 8 و 30 دقیقه روز 29 فروردین‌ماه از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته است که در 3 شهر گرگان، آزادشهر و گنبدکاووس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612652
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.