به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالحکیم فیروزی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: هدف همه تلاش ها برگزاری قانونمند انتخابات و مهیاکردن زمینه برای حضور پرشور مردم درانتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه است.
وی تاکید کرد: در انتخابات پیش رو همه افراد و ادارات باید همکاری لازم را در خصوص در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی بنحو احسن انجام دهند.
فرماندار بندرترکمن ابراز امیدواری کرد که بار دیگر با حضور آحاد مردم و شرکت حداکثری آنان بتوانیم انتخابات شایسته ای در ایران اسلامی و شهرستان برگزار کنیم.
وی همچنین به اقدامات در عرصه مدیریت شهری وموفقیت های حاصل شده در روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه های مختلف امنیتی، سیاسی، عمرانی، آب، برق، آموزش پرورش، بهداشت، هلال احمر، مخابرات، ورزش، حمل ونقل جاده ای شهرستان توفیقات خوبی داشته است.
حجت الاسلام محمد صالح منصوری امام جمعه اهل تشیع شهرستان نیز در سخنانی از مدیران دستگاه دولتی خواست در خریدها به تهیه اقلام تولید داخلی اهتمام ورزیده و در عمل به تحقق شعار سال و منویات رهبری کمک کنند.
وی تاکید کرد در این حوزه هیچ اختلافی بین کالای خرد و کلان و یا انواع ارزاق نیست.
امام جمعه بندرترکمن همچنین 13 رجب و سالروز ولادت حضرت علی (ع) را تبریک گفت.
بندرترکمن با بیش از 70 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.