به گزارش ایرنا ، رامین نورقلی پور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال گلستان که شامگاه شنبه با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود تلاش فراوان دولت و کاهش آمار بیکاری استان، برخی مناطق گلستان همچنان از بیکاری رنج می برند و هنوز راهی برای کاهش این معضل اندیشیده نشده است.
نماینده مردم غرب گلستان بیان کرد: ساکنان حاشیه دریای خزر دارای بیشتری نرخ بیکاری در گلستان هستند که کاهش محسوس ذخایر ماهیان خاویاری و نوسان شدید آب و هوایی و در نتیجه آسیب دیدن محصولات زراعی و باغی در بروز این مشکل بی تاثیر نیست.
وی افزود: یکی از راهکارهای کاهش این آسیب ها و کمک به افزایش فرصت های شغلی این مناطق، اجرای طرح های مرتبط با اقتصاد مقاومتی است.

* انتقادها علیه دولت غیرمنصفانه است
نماینده مردم شهرستان های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی، انتقادها علیه دولت را غیرمنصفانه بیان کرد و گفت: منتقدان و تخریب کنندگان در کنار انتقادها، تلاش ها و خدمات انجام شده را هم دیده و بیان کنند.
شهرام کوسه غراوی بیان کرد: برای اولین بار پس از تشکیل گلستان، سهم استان از بودجه به 30 درصد افزایش یافت که تخصیص این اعتبارات می تواند موجب شکوفایی بیش از پیش استان شود.
نماینده مردم شرق گلستان نیز بیکاری را معضل جدی استان دانست و اضافه کرد: حل این مشکل نیازمند بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات استان است.
/1648/1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.