به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سرهنگ علی لشکربلوکی صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم تشییع شهید مهدی شکوری اظهار داشت: این شهید بسیجی نخستین‌بار بود که به سوریه اعزام شد و پس از 15 روز دفاع از حریم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده سپاه گنبدکاووس افزود: شهید مهدی شکوری 32 سال سن داشت و دارای 2 فرزند پسر 10 و 5 ساله است که در محله سیدآباد سکونت دارند.

وی تصریح کرد: پیکر این شهید با پرواز دمشق- تهران به تهران منتقل شد و امروز ساعت 10 صبح از تهران به سوی گنبدکاووس منتقل می‌شود که مراسم استقبال ساعت 18 امروز در گلزار شهدای گمنام در کمربندی صیادشیرازی برگزار می‌شود.

لشکربلوکی اظهار داشت: امشب پس از نماز مغرب و عشاء مراسم وداع در مصلی امام جعفر صادق (ع) و فردا ساعت 10 صبح تشییع پیکر این شهید تا مسجد قائمیه و پس از برگزاری نماز در امامزاده یحیی ابن زید (ع) خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: فردا شب نیز مراسم سومین روز شهادت وی در مصلی برگزار می‌شود و فرمانده سپاه نینوای استان سخنران برنامه خواهند بود.

وی یادآور شد، همه برنامه‌ریزی‌ها برای کنترل ترافیک در روز تشییع و برگزاری مراسم در خور شان و منزلت شهید صورت گرفته است.

عبدالقدیر کریمی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: شهید مهدی شکوری نخستین شهید بسیجی استان گلستان، سومین شهید مدافع حرم شهرستان و سیزدهمین شهید مدافع استان است.

وی افزود: این شهیدان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هستند و نیاز است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی به احترام این عزیزان در این مراسمات شرکت کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608309
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.