به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جعفر رعایتی درخطبه های این هفته نمازجمعه گنبدکاووس، اظهار داشت: روز طبیعت روز تخریب محیط زیست و جنگل نیست و همه باید با طبیعت مهربان باشند.
وی گفت: روز طبیعت در نگاه عامه مردم، آسوده شدن و نفس کشیدن در طبیعت است که اشکالی ندارد اما نبایستی برای نفس کشیدن خود، با ریختن انواع زباله و شکستن شاخه و یا قطع درختان، نفس طبیعت را بگیریم.
حجت الاسلام رعایتی، انداختن سبزه سفره عید در جاده های اصلی و یا جاده های منتهی به منابع طبیعی را از کارهای ناشایست دانست و اضافه کرد: باید برای سبزه عید و استفاده بهینه از این سبزه ها راهکاری اندیشیده شود.
وی همچنین باگرامی داشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، تصریح کرد: در این روز مردم ایران با رای 98،2 درصدی خود به جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم رای دادند و در طول 38 سال گذشته با نثار جان و مال خویش از آن صیانت کردند.
خطیب موقت جمعه گنبدکاووس ادامه داد: امروز نیز ملت ایران همچنان از آرمان های جمهوری اسلامی دفاع می کند و بزرگداشت روز جمهوری اسلامی نیز تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، شهیدان و رهبری (ولایت فقیه) است.
حجت الاسلام رعایتی با تبریک حلول ماه رجب نیز گفت: این ماه از بهترین ماه ها و منتسب به ماه خدا بوده و بایستی بهترین بهره را از اعمال و فضائل این ماه بویژه مراسم اعتکاف آن ببریم.
وی در بخش پایانی خطبه ها به سخنان برخی مقامات آمریکایی در اجلاسیه های سالانه خود مبنی بر افزایش تحریم ها و فشارها علیه ایران بویژه در حوزه سپاه اشاره کرد و افزود: ملت ایران هیچ گاه از تحریم ها نمی ترسد و پای هر متجاوزی را که قصد حمله به خاک ایران را داشته باشد، می شکند.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 380 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.