نصرت برزگر روز پنچشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جلسه هماهنگی و برنامه ریزی خود با مدیرکل مخابرات گلستان ، افزود: با همکاری و تعامل سازنده مخابرات استان، قدم های اساسی برای رفع مشکلات ارتباطی و مخابراتی شهرستان کلاله برداشته شده است.
فرماندار کلاله اظهار داشت: با اعتبار اختصاص یافته 10پروژه مخابراتی شامل آنتن دهی روستای قره قاچ، آنتن دهی سه روستای سوار بالا و پایین و وسط ، برقراری ارتباط تلفن همراه در روستا ومنطقه گردشگری زاو، برقراری ارتباط 3G و 4G در مجتمع زیارتی و گردشگری خالدنبی(ع)، نصب دکل و فیبرنوری در محدوده روشن دره انجام می شود.
وی کابل کشی روستاهای یل چشمه علیا و سفلی،کنگور، تگگ امام عبدالله و خمبرآباد و شهرک امام علی (ع) کلاله، راه اندازی BTS موبایل روستای عزیز آباد، راه اندازی موبایل و تلفن ثابت شهر فراغی، کابل کشی تلفن ثابت نیازآباد، شهرک امام علی(ع) و کابل کشی تلفن ثابت مسکن مهرکلاله، شهر فراغی و تمرقره قوزی از دیگر پروژه هایی ذکر کرد که از محل این اعتبارات انجام و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
برزگر با بیان اینکه با اجرای پروژه های یاد شده، معضلات تمام نقاط دارای مشکل مخابراتی وآنتن دهی شهرستان کلاله برطرف می شود، افزود: در نیمه اول سال آتی مردم شهرستان کلاله شاهد تحولات نوینی در عرصه های ارتباطی ومخابراتی خواهند بود.
شهرستان کلاله با افزون بر 110 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.