به گزارش خبرنگار ایرنا، جمعی از دانش آموزان این واحد آموزشی روز یکشنبه باحضور در محل ایستگاه آتش نشانی در شهرک بهارستان گنبدکاووس، آمادگی خود را برای اطلاع رسانی به دیگر اعضای خانواده و آشنایان برای استفاده نکردن از مواد محترقه و آتش زا در چهارشنبه آخر سال اعلام کردند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس نیز دراین مراسم با قدردانی از ابتکار دانش آموزان برای تحریم استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال، از خانواده ها نیز خواست بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا خدای ناکرده حادثه ناگواری برای آنان ایجاد نشود.
سیدسجاد حسینی گفت: رعایت اصول ایمنی در انجام مراسم چهارشنبه آخر سال به شکل سنتی آن و با نظارت و مراقبت خانواده ها می تواند از ایجاد حوادث ناگوار جلوگیری نماید.
وی افزود: سازمان آتش نشانی گنبدکاووس برای چهارشنبه آخر سال، با 44 نیروی انسانی و هفت دستگاه خودروی آتش نشانی درسه ایستگاه آماده ارائه خدمات به شهروندان و مقابله احتمالی با حوادث ناگوار است.
به گفته حسینی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس از آغاز سال جاری تاکنون 617 مورد اطفای حریق درحوزه های مختلف داشته است که اطفای کاه و سفال ناشی از برداشت محصول با 183 مورد و اطفای حریق واحدهای مسکونی با 128 مورد، بیشترین فراوانی را داشته است.
شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.