سید هامان هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از برگزاری دیدار رفت 2 تیم بسکتبال قطران کاوه و مس کرمان که روز چهارشنبه هفته گذشته در کرمان برگزار شد و با برتری 91 بر 85 تیم گرگانی همراه بود، تیم مس برای حضور در دیدار برگشت انصراف خود را اعلام کرد.
وی افزود: براساس نظر کمیته برگزاری رقابت های لیگ دسته اول فدراسیون بسکتبال، با توجه به این انصراف نتیجه دیدار برگشت 2 تیم، 20 بر صفر به سود قطران کاوه اعلام شد و این تیم با توجه به 2 پیروزی در دیدار رفت و برگشت، راهی مرحله یک چهارم نهائی می شود.
به گفته وی؛ دیدار برگشت این 2 تیم قرار بود فردا دوشنبه در گرگان برگزار شود و دیدار سوم نیز در صورت برتری تیم مس روز سه شنبه در گرگان انجام خواهد شد که با توجه به این اعلام انصراف، دیداری برگزار نمی شود.
مدیرعامل تیم قطران کاوه گرگان اضافه کرد: تیم قطران کاوه در مرحله یک چهارم نهائی باید به مصاف برنده دیدار 'نفت امیدیه و هیات بسکتبال البرز قزوین' برود که در بازی اول تیم نفت امیدیه به پیروزی رسیده است.
هاشمی ادامه داد: برنده دیدار مرحله یک چهارم نهائی قطران کاوه با حریف در مرحله نیمه نهائی باید به مصاف یکی از تیم های 'پارسا مشهد'، 'ساحل نشینان بوشهر'، 'پدافند رعد دزفول' و 'آرارات تهران' برود.
رقابت های مرحله یک چهارم نهائی در سال آینده و بعد از تعطیلات عید نوروز برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا هم اینک تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر و شهرداری نوین نیز در لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور حضور دارد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.