به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که غصر دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت 'حسن نیکخواه' به عنوان سرداور به همراه 'سروش خادم الحسینی' و 'مهران کیش' به ترتیب به عنوان داور اول و دوم با نظارت 'حمید خمجانی' در حضور 500 تماشاگر برگزار شد، تیم شهرداری گرگان در کوارترهای اول و سوم به ترتیب با نتایج 13 بر 11 و 15 بر 7 بازی را به سود خود به پایان رساند، اما در کوارترهای دوم و چهارم با نتایج 10 بر 19 و 15 بر 18مغلوب همنام خود از کاشان شد.
محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم گرگان در این دیدار یاران خود را با ترکیب اولیه سعید محمدی، محمد حسین پور، کرم احمدیان (کاپیتان)، مهدی مرادی نسب و محمد شاهسوند به میدان فرستاد.
در آن سوی میدان یاران تیم کاشان با هدایت مجید صالحی به عنوان سرمربی با ترکیب اولیه مجید صالحی بزرگی (کاپیتان)، علی یار نجفی، مسعود سلیمانی، محمد شهریان و حسین رحمتی وارد زمین شدند.
در این بازی مسعود سلیمانی از تیم شهرداری کاشان با کسب 21 امتیاز، 16 ریباند و تاثیرگذاری 31 با زمان 38 دقیقه و 58 ثانیه حضور در میدان بهترین بازیکن زمین بود.
همچنین مهدی مرادی نسب با مدت زمان 36 دقیقه و 57 ثانیه حضور در بازی با کسب 13 امتیاز، 11 ریباند و تاثیرگذاری 14 بهترین بازیکن تیم گرگان لقب گرفت.
سلیمانی و مرادی نسب به ترتیب با کسب 21 و 13 امتیاز به همراه 16 و 11 ریباند عنوان بازیکن 'دبل دبل' این دیدار را به خود اختصاص دادند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با احتساب دیدارهای مرحله اول و دوم مقدماتی، در مجموع تاکنون با 21 بازی انجام داده، 4 برد، 17 باخت و مجموع 25 امتیاز را دارد و در جدول گروه فرد در رده پنجم قرار گرفته است، این تیم باید روز پنجشنبه ، 17 فروردین 96 در تهران به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی برود.
تیم شهرداری کاشان نیز با 21 بازی دارای 9 برد و 12 باخت و مجموع 30 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و باید 17 فروردین در زمین خود میزبان تیم شیمیدر تهران باشد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.