به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در این هفته از رقابت ها روز دوشنبه در تهران به مصاف تیم شیمیدر خواهد رفت تا جدال مهران شاهین طبع و مصطفی هاشمی به حساسیت این مسابقه اضافه کند.
پتروشیمی بندر امام و شیمیدر تهران در این فصل تاکنون 2 مرتبه برابر یکدیگر قرار گرفته اند که هر دوبار تیم پتروشیمی پیروز میدان شده بود.
مهران شاهین‌طبع و مصطفی هاشمی دو مربی کارکشته بسکتبال ایران بار دیگر به هم رسیدند تا یکی دیگر از جذاب ترین بازی های لیگ امسال را رقم بزنند.
دو تیم پتروشیمی بندر امام و شیمیدر تهران دیدارهای هفته قبل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.
مهران شاهین طبع سرمربی نام آشنای بسکتبال کشور که هدایت تیم پتروشیمی بندر امام را بر عهده دارد به دنبال کسب نوزدهمین پیروزی خود در لیگ برتر است اما در طرف مقابل مصطفی هاشمی که در این فصل نتایج درخشانی کسب نکرده است به دنبال کسب دوازدهمین پیروزی خود است.
تیم پتروشیمی بندر امام که در گروه فرد مسابقات قرار دارد از 21 بازی 39 امتیاز در اندوخته خود دارد و صدرنشین رقابت ها است همچنین تیم شیمیدر تهران که به دنبال جبران دو شکست قبلی خود مقابل پتروشیمی است با کسب 31 امتیاز جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص داده است.
در ادامه بازی های این هفته تیم پالایش نفت آبادان میهمان شهرداری تبریز هستند تا تقابل تیم های اول و سوم لیگ حساسیت بازی را در تبریز بیشتر کند.
دو تیم پالایش نفت آبادان و شهرداری تبریز تاکنون در این فصل دو بازی مقابل یکدیگر انجام داده اند که هر دو بازی با برتری نفتی ها به پایان رسیده است.
پالایش نفت آبادان که چهار شکست در کارنامه خود دارد به دنبال کسب هجدهمین پیروزی خود در این فصل است اگرچه تیم شهرداری تبریز حریف دست و پالایش بسته ای نبود و بازی هفته قبل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
نفتی های آبادان که به دنبال قهرمانی در این فصل هستند تلاش می کنند تا به عنوان صدرنشین گروه زوج مسابقات به مرحله بعد صعود کنند.
تیم پالایش نفت آبادان با 17 برد و 4 شکست و کسب 38 امتیاز در صدر جدول گروه زوج قرار دارد همچنین تیم شهرداری تبریز که در این فصل با درخشش بازیکنانش نتایج خوبی گرفته است با کسب 30 امتیاز در رده سوم رده بندی این گروه جای دارد.
دیدار نمایندگان استان در هفته چهارم از دور سوم لیگ برتر بسکتبال:
دوشنبه 16 اسفندماه: پتروشیمی بندر امام - شیمیدر تهران/ ساعت 16:00 ورزشگاه آزادی تهران
پالایش نفت آبادان - شهرداری تبریز/ ساعت 16:00 ورزشگاه شهرداری تبریز
6002خبرنگار: پارسا شاکری**انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.