به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی روز جمعه درخطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس اظهار داشت: در آموزه های دینی به درختکاری توجه ویژه شده است.
وی بااشاره به درپیش بودن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: این کانون ها و فرهنگ عمومی باید جدی گرفته شود و من به مدیرکل استان نیز گوشزد کردم که از وضعیت فعلی راضی نیستم.
حجت الاسلام ترابی به سفر پادشاه عربستان به همراه 1500 نفر به اندونزی و برخی کشورهای شرق آسیا اشاره کرد و افزود: هدف این سفرها ترساندن آن کشورها از ایران است.
وی همچنین از مسئولان خواست پیرو منویات رهبری بوده و با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، گزارشی از اقدامات انجام شده را برای مردم بگویند.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین با گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی ره گفت: این نهاد رسیدگی به مردم نیازمند را برعهده دارد و درآمدهای آن متکی به کمک های مردم و خیرین است که باتوجه به پایان سال، مردم در جشن نیکوکاری شرکت فعال داشته باشند.
حجت الاسلام ترابی به قطعنامه عراقی ها درقبال آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: با صدور این قطعنامه، مسئولان عراقی ورود آمریکایی ها را به این کشور ممنوع کردند که سبب شد تا آمریکا قانون منع ورود اتباع عراقی به کشورش را حذف کند.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لگزنوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.