علی اصغر خسروی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای خرید و نصب این دوربین‌ها که در ۲ نقطه اتوبان ۱۵ کیلومتری مسیر گنبدکاووس - مینودشت نصب شده در مجموع ۱۱ میلیارد ریال از اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هزینه شد.

وی افزود: با نصب دوربین‌های کنترل ترافیک، از این پس تخلفات آمد و شد خودروها در اتوبان گنبدکاووس - مینودشت که روزانه بین ۸ تا ۱۰ هزار تردد خودرویی از آن انجام می‌شود، ثبت و پیامک تخلف به گوشی تلفن همراه صاحبان خودروها ارسال خواهد شد.

خسروی اضافه کرد: اتوبان گنبدکاووس - مینودشت از جاده‌های پرترافیک منطقه است که رعایت نکردن قوانین رانندگی از سوی برخی رانندگان در این مسیر، موجب بروز حوادث ناگوار فراوانی شد.

وی ادامه داد: با هدف ارتقای ایمنی و رفع نقاط پرتصادف این اتوبان قرار است در آینده‌ای نزدیک ۲ دور برگردان استاندارد در این مسیر، در جاده روستای "پشمک پناوه" و  بریدگی جاده مجتمع اداره زندان احداث شود.

 شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت و پنج هزار و ۷۲ کیلومتر مربع در مجموع ۳۳.۳ کیلومتر راه اصلی، ۲۳۶.۱ کیلومتر راه فرعی و ۵۷۵.۲ کیلومتر راه روستایی ثبت شده و شناسنامه دار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.