به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز استان اظهارکرد: اجرای طرح ملی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در واقع عمل به خواسته مردم بود و خوشبختانه همکاری خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسفند تاکنون حدود پنج هزار نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند، افزود: در حال حاضر حدود ۵۰۰ نفر در بیمارستان بستری هستند که البته ۳۰۰ نفر آنها امکان ترخیص دارند.

استاندار گلستان تصریح کرد: خوشبختانه در شرایطی قرار داریم که دو سوم تخت های بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان خالی بوده و از ۱۶ واحد درمانی استان چهار واحد درمانی فاقد بیماران مبتلا به کرونا است.

حق شناس گفت: از مردم تقاضا داریم روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین را در خانه بگذرانند و از حضور در تفرجگاه ها و پارک ها جداً خودداری کنند.

وی گفت: در خانه ماندن مردم در روز طبیعت یقیناً روز شیرین تاریخی را برای آنها و فرزندانانشان در مسیر توجه به سلامتی رقم خواهد زد.

استاندار گلستان بیان کرد: در صورت عدم رعایت مردم طی روزهای آتی ممکن است موج دوم ابتلا به ویروس کرونا بسیار شدید از موج اول باشد.

حق شناس ادامه داد: شامگاه یکشنبه تنها شبی بود که طی ۴۰ شب گذشته هیچ فوتی بر اثر کرونا در استان ثبت نشد.

وی عنوان کرد: از چهار هزار پزشک و پرستار استان که با از خودگذشتگی در خط مقدم مبارزه با این بیماری در حال خدمت هستند، دکتر عباسی به شهادت رسیدند که شهادتشان را به همه مردم استان خصوصاً خانواده ایشان تسلیت می گویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.