فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۸۴ هزار و ۷۸۰ عددانواع داروی قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در ایست و بازرسی پاسگاه تیل آباد در ورودی شهرستان آزادشهر خبر داد.

سردار روح امین قاسمی افزود: داروهای کشف شده به صورت غیرقانونی درحال ورود به استان بود که ضمن تحویل این اقلام دارویی به مراجع ذیصلاح، یک متهم نیز دستگیر و برای گذراندن مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شد.

**

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر از پلمب 3 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های صادره در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ محمدرضا میردار گفت: در راستای تشدید فعالیت های انتظامی در ایام نوروز و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، بازدید مستمر از واحدهای صنفی به صورت محسوس و نامحسوس در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی قرار دارد.

**

جانشین فرمانده انتظامی رامیان از کشف ۳۳ فقره انواع سرقت در یک هفته گذشته در این شهرستان خبرداد و گفت: در راستای مقابله با سرقت و به منظور شناسایی و دستگیری سارقان سابقه دار و حرفه ای طرح نوروزی پلیس به اجرا در آمده که طی آن ۱۰ سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر شده و در بازجویی ها به ۳۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ سیدعلی حسینی افزود: همچنین در ایام نوروز یک کیلوگرم مواد مخدر کشف گردید که در این راستا ۱۸ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

وی عنوان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای دستورالعمل های وزارت بهداشت طی هماهنگی با مقام قضایی 2 قلیان سرا و یک واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات بهداشتی پلمب شد.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: براساس گزارش واصله به پلیس امنیت عمومی مبنی بر اینکه صاحب یک واحد صنفی اقدام به فروش آرم و نقوش شیطان پرستی می کند موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمود علی فر بیان کرد: ماموران در بازرسی از این واحد صنفی ۲۳ قلم کالای قاچاق خارجی شامل دستبند، گردنبند و تابلو که مزین به آرم و علائم شیطان پرستی بود را کشف کردند.

**

فرمانده انتظامی گمیشان از وقوع دو فقره قتل در سیمین شهر خبر داد و گفت شامگاه چهارشنبه 2 جوان که در مسیر سیمین شهر به بندرترکمن در حال حرکت بودند، توسط فرد یا افرادی با اسلحه شکاری به قتل رسیدند.

وی افزود: تحقیقات برای شناسایی عامل و یا عاملان این قتل ادامه دارد.

**

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و اعتراف وی به ۱۰فقره سرقت در کردکوی خبر داد.

سرهنگ مجتبی مروتی اظهار داشت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در کردکوی، با توجه به اهمیت موضوع ماموران با انجام اقدامات تخصصی و بررسی تصاویر دوربین های مدار بسته در محل وقوع سرقت ها، به سرنخ هایی از سارق رسیده و سرانجام موفق شدند وی را در مخفیگاه دستگیر کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.