فرماندار مراوه تپه در منتهی الیه شرق استان گلستان اعلام کرد که از آغاز طرح بسیج ملی غربالگری مردم علیه ویروس کرونا تاکنون ۴۸ هزار و ۵۷۶ نفر معادل ۷۲ درصد جمعیت این شهرستان توسط پرسنل بهداشت و درمان و بهورزان خانه‌های بهداشت روستایی به صورت تلفنی ارزیابی و پایش شدند.

امانگلدی ضمیر گفت: در اجرای طرح تب سنجی در مبادی ورودی مراوه تپه که از ۳ هفته قبل آغاز شده تا الان حدود ۳۰ هزار نفر از سرنشینان خودروها و موتورسیکلت های ورودی به این شهرستان مرزی تب سنجی شدند که ۳۵ نفر آنها با تب بالا شناسایی و به مراکر درمانی ارجاع شدند.

**

شهرداری مراوه‌ تپه باهدف پیشگیری از شیوع و مقابله با ویروس کرونا، علاوه بر ضدعفونی مستمر معابر و اماکن عمومی این شهر، یک عدد شیرآب برای شستشوی دست با آب و صابون مایع در میدان مختومقلی فراغی واقع در مرکز این شهر نصب کرد.

**

فرماندار مینودشت از دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌هاخواست تا از همه ظرفیت خود برای پیوستن مردم به "پویش ماندن درخانه" استفاده کنند.

سیدرضا طباطبایی همچنین شناسایی موانع تولید و اشتغال و شناسایی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی شهرستان که به هر دلیل تعطیل شده‌اند را در تحقق شعار جهش تولید مهم دانست و افزود: مسوولان باید با رفع موانع و مشکلات این واحدها، آنها را دوباره به چرخه تولید برگردانند.

**

رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس اعلام کرد که یک محموله بزرگ کالایی شامل هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی ۷۲ ساعته توسط "حاج محمد شهرکی" نیکوکار این شهرستان مرزی برای مردم سیلزده استان کرمان ارسال شد.

اصغر نودهی اظهار داشت: این محموله مواد غذایی و بهداشتی که در هر بسته اقلامی چون " برنج، آب معدنی، تُن ماهی، رب گوجه فرنگی، چای خشک، روغن، پودر رختشویی و دستمال کاغذی" است، عصر دیروز چهارشنبه ۶ فروردین برای سیلزدگان استان کرمان ارسال شد و قرار است بین سیلزدگان دو شهرستان "جیرفت و کهنوج" توزیع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.