به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در کنار شیوع ویروس کرونا، جنگ روانی و مخربی در بستر فضای مجازی تشکیل شده است که می طلبد تمامی جبهه های مردمی اعم از رسانه ها، روحانیون، هیئات مذهبی، ستاد مردمی سلامت، برای مهار این ویروس مخرب در استان و جامعه، به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا و در خصوص بار روانی ایجاد شده در فضای مجازی و هجمه ای که علیه جامعه روحانیت و هیئات مذهبی و سایر نهادهای انقلابی صورت گرفته است، پویش به توان ما (اطلاع رسانی، امدادرسانی و آموزش همگانی) با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی و قرارگاه مردمی سلامت ستاد مبارزه با کرونا در استان راه اندازی و پوشش داده خواهد شد.

مسئول قرارگاه مردمی سلامت استان گلستان بیان کرد: این ویژه برنامه هر روز به صورت تلویزیون اینترنتی در قالب گفتگو محور در پیج اینستاگرامی به صورت یا زنده نمایش داده می شود.

وی تصریح کرد: ایجاد برنامه های شاد و متنوع و همچنین آموزشی و بهره گیری از خلاقیت ها در آیتم های مختلف در این تلویزیون اینترنتی استفاده خواهد شد.

ولی نژاد افزود: برنامه های متعدد در قالب سه گروه مخاطب از قبیل کودکان و نوجوانان- جوانان و میانسالان- بزرگسالان و سالمندان در نظر گرفته خواهد شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان گلستان ابراز کرد: این برنامه ها با حضور شخصیت های مهم، تاثیرگذار استان، علما، اساتید اخلاق و افرادی که به نوعی می توانند روی جامعه استان اشرافیت داشته باشند تولید می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن مناسبت های ماه شعبان و نوروز گفت: برنامه های روشنگرانه و آموزشی در زمینه کرونا و پررنگ تر کردن فضای صمیمیت خانواده ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، ویژه برنامه به توان ما هر روز به صورت تلویزیون اینترنتی در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان و با همکاری جبهه رسانه ای انقلاب و صداوسیمای مرکز استان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.