محمدابراهیم جرجانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و در گرگان برخی از برنامه های پیشگیرانه در دستور کار شورا و شهرداری گرگان قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه مقابله با کرونای استان، وظایفی بر عهده شهرداری ها و دهیاری ها قرار داده شد و مقرر شد که اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در خصوص کرونا انجام شود.

جرجانی گفت: شهرداری در این راستا سعی کرد با انجام اقداماتی، فضایی ایجاد کند تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد.

وی اضافه کرد: براین اساس سه هزار بسته بهداشتی شوینده، ضدعفونی کننده به همراه ماسک تهیه و در مناطق کمتربرخودار گرگان توزیع شد.

جرجانی اظهارکرد: همچنین به صورت ویژه ضدعفونی بازارها، اماکن عمومی، امامزادگان، پمپ بنزین ها، پل های عابر پیاده، انهار و غیره با همکاری دستگاه های مختلف انجام شد.

وی ادامه داد: اما متاسفانه کرونا شدت گرفته و امروز به این نتیجه رسیدیم که باید قدم جدی تر و محکم تری در برابر این ویروس منحوس برداریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهر شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بر این اساس در جلسه هئیت رئیسه شورای شهر گرگان مبلغ دو میلیارد تومان برای مقابله با کرونا مصوب شد تا برای سلامت شهروندان  هزینه شود.

وی تصریح کرد: انشالله با خرید مواد شوینده و ضدعفونی کننده و ماسک و توزیع آن در بین شهروندان و در کنار آن ضدعفونی معابر و محلات و تهیه امکانات لازم برای نیروهای خدمات شهری و فضای سبز، شاهد این باشیم که اوضاع به روال عادی برگردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.