به گزارش خبرنگار مهر، هادی هاشمیان ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه است و برگزاری انتخابات روز جشن محسوب می‌شود.

وی ضمن تبریک به هم استانی‌ها برای برگزاری جشن انتخابات، تأکید کرد: هر فردی زودتر پای صندوق‌های رای بیاید اجر و مزد بیشتری نصیبش خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: در برگزاری انتخابات گلستان هیچ مشکلی وجود ندارد و انتخابات در آرامش در حال برگزاری است و امیدواریم مانند سنوات گذشته شاهد حضور پرشور و بدون دغدغه مردم استان باشیم.

وی تاکید کرد: حضور پای صندوق‌های رای جزو عمر ما محسوب نمی‌شود و باید برای شرکت در انتخابات از یکدیگر سبقت بگیریم.

هاشمیان اضافه کرد: تاکنون مشکل امنیتی در روند برگزاری انتخابات در گلستان نداشته‌ایم و انتظار داریم امروز هم تمام کاندیداها و هواداران آن ها خویشتنداری کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور باشیم.

وی تاکید کرد: مردم مراقب باشند کسی برای به دست آوردن رای وحدت و آرامش موجود در استان را برهم نزند که برخورد با متخلفان سختگیرانه خواهد بود.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه مردم می توانند تخلفات احتمالی انتخاباتی را به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۶۱۱۴ پیامک کنند، خاطرنشان کرد: استقبال برای حضور در عرصه های نمایندگی مجلس در گلستان از میانگین کشوری بالاست و تاکنون شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رای بوده ایم و امید دارین شاهد انتخابات با مشارکت حداکثری باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.