آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز جمعه پس از رای دادن در شعبه سیار ۱۲۲ حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا به خبرنگاران گفت: هرچه مشارکت مردم در انتخابات گسترده‌تر باشد، دشمنان عصباتی تر می شوند اما قهر مردم با صندوق ها آنها را شادمان خواهد کرد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرنگان رهبری ادامه داد: مردم ایران همانند ۴۱ سال اخیر با حضور گسترده در آزمون بزرگ انتخابات مجلس یازدهم دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

وی با اشاره به آیات قرآنی، شرکت در انتخابات را در ردیف جهاد معرفی کرد و از مردم گلستان خواست در این عرصه مهم که نتایج آن در آینده کشور و این استان تاثیر فراوانی دارد حضور پررنگ داشته باشند.

امام جمعه گرگان بیان کرد: ملت ایران آگاهی و بصیرت بالایی دارند که با شرکت بالای خود سبب ناراحتی دشمن و ایادی آنان خواهند شد.

با انصراف برخی نامزدهای نمایندگی مجلس در گلستان، تعداد داوطلبان حوزه های شش گانه این استان به ۱۲۹ نفر رسید.

طبق گزارش مسوولان ستاد انتخابات گلستان از یک میلیون و ۳۳۰ هزار جمعیت واجد رای دادن این استان شمالی، ۷۱ هزار و ۱۰۰ نفر رای اولی هستند.

برای اخذ رای در گلستان در روز دوم اسفندماه امسال، ۸۰۴ شعبه روستایی و ۵۸۴ شعبه شهری و یک شعبه ویژه اقلیت های ساکن در استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.