علیرضا آشناگر روز جمعه پس از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شعبه  شماره ۱۰۶ اخذ رای واقع در مسجد المهدی سمنان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مردم ایران اسلامی همواره پشتوانه نظام بودند و حضورشان در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات سبب اقتدار کشور است.

وی با اشاره به حضور مردم سمنان در ساعات اولیه اخذ رای در شعبه‌ها، تصریح کرد: مردم این استان به نقش خود نسبت به کشور شناخت داشته و موقعیت شناس هستنند و در این زمینه مهارت دارند.

استاندار سمنان ادامه داد: حضور پرشور مردم این استان نشان از سرزندگی، نشاط و امیدواری به آینده کشور دارد.

وی تصریح کرد: مردم استان سمنان برای ادامه راه انقلاب اسلامی پای صندوق‌های رای آوردند.

آشناگر خاطرنشان کرد: پیام مشارکت مردم استان سمنان در پای صندوق‌های رای برای دوستداران نظام امید به آینده روشن، افزایش رفاه و موفیقت در فتح قله‌های توسعه است.

استاندر سمنان یادآور شد: حضور مردم این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب ناامیدی دشمنان نظام شده، چرا که می‌بینند که ملت ایران اسلامی همچنان مقاوم و مانند صف فولادین در مقابل همه فشارهای دشمن ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: راهکار اصلی و موثر مقابله با فشار مضاعف آمریکا حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات است که ملت بارها این مساله را نشان دادند و امروز، مردم ایران اسلامی بار دیگر این تابلو زیبا را به رویت جهانیان خواهند رساند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه این استان بین ۵۸ نامزد، همزمان با سراسر کشور، آغاز شد.

از مجموع ۶۳۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار است.

۵۱۴ هزار و ۱۹۷ نفر شامل ۲۵۹ هزار و ۷۷۲ مرد و ۲۵۴ هزار و ۴۲۵ زن در استان سمنان واجد شرایط رای دادن هستند.

۱۱ هزار و ۶۹۳ نفر به عنوان دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان فعالیت دارند.

میزان مشارکت مردم استان سمنان در چهار حوزه انتخابیه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۶۶ درصد اعلام شد.

بیشترین مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای مجلس ششم با ۷۶.۱ درصد و کمترین مشارکت در مجلس یکم با ۵۵.۵ درصد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.