به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح پیش از ظهر سه شنبه در آیین اهدای هفت هزار سند املاک علوی در گلستان اظهارکرد: گلستان اسم با مسمایی دارد و آب و هوا و طبیعت آن به نام آن می خورد به دلیل همین قابلیت رژیم پهلوی به این منطقه طمع داشت و انقلاب اسلامی این امر را به هم زد.

فلاح با بیان اینکه طراوت و آثار انقلاب را مردم باید لمس کنند، گفت: امام راحل بنده و عبد صالح بود و خداوند به وی همه چیز داد.

وی با اشاره به اجحاف رژیم پهلوی در حق مردم، ادامه داد: انقلاب آمد که این امر را درست کنند و البته مردم باید به انقلاب اعتماد کنند، ما هم املاک خودشان را به خودشان برمی گردانیم.

فلاح بیان کرد: تاکنون ۸۵ هزار فقره سند اهدا و امروز به ۹۲ هزار فقره سند می رسد و این امر باید شتاب بگیرد.

وی اضافه کرد: در گلستان املاکی داریم که مشمول املاک علوی نیست ولی به هر دلیلی مصادره شده و امروز جلسه ای برگزار و بیان شد که هر ملکی که به مردم تعلق دارد را به آنها برگردانیم.

وی گفت: لیست این املاک به ما ارائه شده و اختیار تخفیف و تفسیط داریم و می توانیم موانع را برطرف کنیم البته باید سازوکار اداری آن طی شود.

فتاح با بیان اینکه آنچه خدا از ما می پذیرد به نفع مردم است و گره ای از کار آنها باز کند، گفت: وحدت رویه و وحدت اهل سنت و شیعه در کشور زبانزد است و جز نیک نامی چیز دیگری از آن شنیده نمی شود.

فتاح بیان کرد: در زمان سیل به دلیل بزرگواری مردم گلستان همه مسئولان پای کار آمدند.

وی یاد شهید سلیمانی را گرامیداشت و افزود: ایشان آرزوی شهادت کرد و عاشقانه به سمت رفتن حرکت کرد و اکنون از همیشه زنده تر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1344335
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.