فرماندار کلاله گفت: در این شهرستان ۸۹ شعبه اخذ رای وجود دارد که ۶۸ شعبه آن شهری و در بخش مرکزی و ۲۱ شعبه نیز در بخش پیشکمر قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله، علی اصغر بیانی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و قانونمند فراهم شده است.
وی اظهار داشت: حدود ۱۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی بر اساس قانون در ۲۱ شعبه اخذ رای بخش پیشکمر و ۶۸ شعبه اخذ رای در شهر و بخش مرکزی کلاله مسوولیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دوم اسفند بر عهده خواهند داشت.
رییس هیات اجرایی انتخابات کلاله گفت: برای دقت کامل در برگزاری شایسته انتخابات، ۸۹ کاربر رایانه را پس از آزمون تئوری و عملی مشخص کردیم که در کنار آنان به همین تعداد کاربر کمکی برای شعبه‌ها در نظر گرفته شده تا مشکلی در روند الکترونیکی انتخابات پیش نیاید.

**

نمایشگاه فروش محصولات صنایع دستی و محصولات غذایی دانشجویان و افراد کارآفرین گنبدکاووس افتتاح شد

این نمایشگاه با همکاری میراث فرهنگی و دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری گنبدکاووس به مناسبت ایام الله دهه فجر در سالن آموزشی دانشگاه پیام نور افتتاح شده و تا ۲۱ بهمن برای بازدید عموم دایر است.

**

یادمان شهدای فرهنگی و دانش‌آموز گنبدکاووس رونمایی شد

یادمان ۱۷ شهید فرهنگی و ۴۴ دانش‌آموز شهید گنبدکاووس یکشنبه شب با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افتتاح شد.

سردار معرفی فرمانده سپاه نینوا در این مراسم گفت: در طول این‌ سال‌ها تمامی اقوام و مذاهب همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بودند و با هوشمندی فتنه‌ها را خنثی کردند.

**

برگزاری مسابقات شنای بانوان در خانه ورزش گنبدکاووس و برگزاری مسابقه دوستانه بسکتبال بین تیم‌های بانوان گنبدکاووس و گلوگاه از جمله برنامه‌های ورزشی روز گذشته شرق استان گلستان به مناسبت دهه فجر بوده است.

**

برگزاری نشست با شورای دانشگاه و هیات رییسه دانشگاه گنبد و بازدید از این دانشگاه با حضور محمدتقی نظرپور معاون اداری و مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و برگزای نشست بانوان نخبه با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل بانوان از مهمترین برنامه ‌های پیش بینی شده برای روز دوشنبه در گنبدکاووس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.