عظیم جزیده پنجشنبه شب و در پایان دیدار تیمش در برابر خاتم اردکان در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال در گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از باخت در مقابل سایپا در هفته گذشته، توانستیم از نظر روحی و روانی تیم را مهیای بازی امروز بکنیم.

وی افزود: هرچند امروز یکی از بازیکنان تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ولی بازیکنان تیم نشان دادند که شهرداری گنبد تنها متکی به یک نفر نیست و می‌توانند با ارائه یک بازی حساب شده از سد حریف سختی همچون خاتم اردکان هم بگذرد که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس بیان کرد: همه تلاش خود را به کار بستیم تا هواداران را راضی نگه داریم اما انتظار داریم که تماشاگران هم بیش از این برای حمایت از تیم گنبد بیایند تا از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنیم و روحیه حضور بالای تماشاگران نیز برای بازیکنان انگیزه شود.

جزیده گفت: در همه جای زمین بازیکنان تیم گنبد درخشیدند تنها در دفاع کمی مشکل وجود داشت که باید بیشتر برای رفع این نقص تلاش کنیم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با انتقاد به روند داوری عنوان کرد: داوری تاثیر بسیار زیادی بر ۵ امتیازی که حق تیم شهرداری گنبد نبود، گذاشت و این باعث برد میزبان در وقت اول این دیدار شد که تاثیر منفی بر روی روحیه بازیکنان تیم ما داشت.

فرهاد نفرزاده گفت: تیم گنبد خوب و حساب شده بازی کرد ولی چنانچه اشتباهات داوری در وقت اول، تمرکز بازیکنان ما را به هم نمی‌ریخت، می‌توانستیم شاهد گیم پنجم این بازی هم باشیم ولی روند بازی به گونه ای دیگر رقم خورد.

وی افزود: به هم ریختگی در تیم خاتم ارکان باعث از دست رفتن تمرکز لازم برای زدن سرویس‌ها، پیدا کردن جای خالی در زمین حریف، دفاع روی تور و در نهایت شکست تیم شد که البته جا دارد این برد را به تیم شهرداری گنبدکاووس و هواداران پرشور آن تبریک بگویم.

تیم والیبال شهرداری گنبد در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر، میزبان خاتم اردکان بود که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.