مسابقات استانی هنرهای فردی گروه سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ و انجمن پنچاک سیلات استان گلستان با حضور بیش از ۱۵۰ ورزشکار در گرگان برگزار شد و در پایان به نفرات اول و دوم و سوم هر بخش در هر رده سنی حکم قهرمانی داده شد.

**

سید محمد حسینی در رده بزرگسالان و سید جواد حسینی در رده جوانان ورزشکاران گلستانی رشته دوگانه در مسابقات قهرمانی کشور دوم و سوم شدند.

بانوان گلستان در این رقابت ها در رده چهارم قرار گرفتند.

**

تیم ساندای نوجوانان گلستان با کسب یک مدال نقره سروش حاجی مشهدی و یک مدال برنز محمد مهدی چناشکی پس از سیستان و بلوچستان، زنجان، خراسان شمالی و تهران در جایگاه پنجم مسابقات کشوری قرار گرفت.

**

تیم علی آبادکتول تنها نماینده گلستان در لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور در ۲ بازی نخست  خود در این رقابت‌ها به ترتیب با نتایج ۶ بر یک مقابل تیم گرمسار و ۶ بر ۳ مقابل شیراز به پیروزی رسید.

این تیم در روزهای آینده به ترتیب مقابل نمایندگان گیلان و تبریز قرار می گیرد.

این مسابقات با حضور ۵ تیم به میزبانی گرمسار در حال برگزاری است.

**

محمد دهقان نائب قهرمان گلستانی وزن ۸۲ کیلو مسابقات بین المللی کشتی سنتی گورش مدال نقره خود را به خانواده سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهدا کرد.

**

وفا هخامنش که در تیمی از لیگ عراق بازی می کرد برای ادامه فصل لیگ برتر فوتبال کشور به تیم آهن اصفهان پیوست.

**

 با اتمام لیگ برتر والیبال گلستان در رده سنی جوانان، تیم های صحرای گنبد، مرغ پیگیر گرگان و کانون دردی‌کم بندرترکمن به مقام های اول تا سوم دست یافتند .

**

 تیم های پیشکسوتان استقلال بندرگز و استقلال بهشهر در یک دیدار دوستانه در بندرگز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع تیم میهمان به پایان رسید.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.