رییس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تایید موضوع گفت که طبق گزارش دریافتی از دوربین های نظارتی از ساعت ۱۱ ظهر امروز پنجشنبه بارش برف در منطقه کوهستانی خوش ییلاق واقع در جاده آزادشهر - شاهرود آغاز شده و همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم از سوی رانندگان برای آمد - شد در این مسیر الزامیست.

محسن میرصالحی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گروه های راهداری در محل مستقر و عملیات برف روبی، شن و نمک پاشی را برای تردد خودروها انجام می دهند.

وی به وضعیت محور کوهستانی گرگان - شاهرود (توسکستان) هم اشاره کرد و گفت: اکنون بارش برف در این محور نداریم و تردد خودروها برقرار است.

رییس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهار داشت: بر اساس پیش بینی هواشناسی از فردا (جمعه) کاهش دما و در پی آن بارندگی در استان تا روز دوشنبه آینده محتمل است.

راهداری گلستان ۳۲ گروه راهداری را با بهره گیری از ۳۴۰ نیرو و ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک برای اجرای ماموریت در طرح زمستانه از ۲۰ آذر ۹۸ تا ۲۰ فروردین سال ۹۹ به کار گرفته است.

گلستان افزون بر ۵ هزار کیلومتر بزرگ‌راه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های این استان در فصل زمستان نیازمند برف روبی است.

گلستان از غرب با مازندران، از جنوب با سمنان، از غرب با خراسان شمالی و از شمال با ترکمنستان همسایه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.