مهران شاهین طبع پس از پایان مسابقه تیمش با آویژه صنعت پارسا مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از دلایل ناهماهنگی تیم، اضافه شدن چند بازیکن جدید و مصدوم شدن بازیکنان اصلی است.

وی بیان کرد: برخی بازیکنان در بازی امروز پس از مدت ها مصدومیت و دوری از شرایط مسابقه بازی کردند که در این شرایط دور بودن از آمادگی کامل طبیعی و مورد انتظار است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: هنوز چند بازیکن مصدوم دیگر مشغول گذراندن دوران نقاهت هستند که با اضافه شدن آنان امیدواریم در زمانی کوتاه به هماهنگی کامل برسیم.

شاهین طبع همچنین علت عملکرد ضعیف کاپیتان تیمش در بازی امروز را بیماری و فشردگی مسابقات لیگ برتر اعلام کرد.

وی همچنین به خدمت گرفتن بهنام یخچالی را به دلیل مصدومیت و جذب حامد حدادی را پس از تمدید قرارداد با تیمش در لیگ چین منتفی اعلام کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال جدایی پری پتی بازیکن آمریکایی تیم شهرداری گرگان گفت: هواداران پتی را دوست دارند اما این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی از آمادگی دور است.

سرمربی تیم آویژه صنعت پارسا مشهد هم در پایان این دیدار از حمایت هواداران گرگانی تقدیر کرد و گفت: مسابقه دادن مقابل این تماشاگران بسیار سخت است.

سرجان ایوانوویچ هم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود باخت مقابل تیم صدرنشین لیگ از عملکرد شاگردانم رضایت دارم.

مسابقه تیم های شهرداری گرگان و آویژه صنعت پارسا مشهد در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با برتری ۶۲ بر ۵۸ تیم شهرداری به پایان رسید و سبب ادامه صدرنشینی تیم میزبان با ۳۰ امتیاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.