یکصد و نود و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان با حضور کادر فنی، بوقچی ها، طرفداران و خبرنگاران ورزشی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برگزار شد.

 در این نشست تعدادی از اعضای شورای شهر گرگان به برخی شعارهای تماشاگران در بازی های تیم بسکتبال شهرداری گرگان انتقاد کرده و بر حفظ فضای اخلاقی تاکید کردند. 

اعضای شورای شهر گرگان هر چند نقش تماشاگران را در کسب موفقیت های اخیر تیم بسکتبال شهرداری چشمگیر می دانند اما به شعارهایی که به زعم آنها "تند و تیز"  هستند واکنش نشان داده و خواستار حذف یا اصلاح آنها شدند.

به گزارش ایرنا در حالی جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان به بسکتبال، دغدغه ها و شعارهای این تیم اختصاص یافت که در جلسات قبلی شورا از مجموع بیش از ۵۰ لایحه در دستور جلسه فقط تعداد کمی از آن ها بحث و بررسی شد.

مباحثی همچون ترافیک هسته مرکزی گرگان، چرایی تاخیر در اجرای تله کابین و شهربازی، اجرای کند طرح بازآفرینی شهری، کمبود شدید پارکینگ در گرگان، پرداخت نشدن حقوق کارگران فضای سبز و نامشخص بودن وضعیت خرید هزار باکس زباله برای شهر و ده ها دغدغه اصلی شهر همچنان ابتر مانده است. 

فائزه عبداللهی رییس کمیسیون بانوان شورای شهر گرگان در جلسه قبلی این نهاد به تاخیر چندماهه در مطرح کردن نامه ها و لوایح مصوب کمیسیون در صحن علنی شورا اعتراض کرد.

برخی از نامه های مطروحه در جلسات علنی شورا مربوط به شش ماه قبل است.

در ادامه این جلسه مهران شاهین طبع سرمربی  تیم بسکتبال شهرداری گرگان خواستار استانداردسازی باشگاه شهرداری شد و گفت: ساماندهی هواداران و تامین زیر ساخت های مناسب ملزومات مورد نیاز برای دست یابی به افتخارات مد نظر مدیران تیم است.

در دقایق پایانی جلسه نیز نامه وارده یکی از کمیسیون ها مبنی بر ضرورت تجدید نظر در مناقصه واگذاری یکی از رستوران های متعلق به شهرداری گرگان در ناهارخوران به دلیل عدم رعایت ملاحضات قانونی قرائت شد.

 سعید رحیمی عضو شورای شهر گرگان با اشاره به لحاظ نشدن یکی از  پیش شرط های مندرج در مناقصه و تعیین برنده نهایی بدون رعایت این پیش شرط اظهار داشت: در صورت اصرار اعضای شورای شهر برای اجاره این رستوران به برنده فعلی، تبعات حقوقی گسترده ای فراروی شهرداری خواهد بود که امکان ورود دستگاه های بالادستی در لغو مناقصه را بیشتر کرده و شائبه اعمال نظر مدیریت شهر در واگذاری برخی پروژه ها به افراد خاص را افزایش خواهد داد.

به سبب اختلاف نظر اعضا و البته کمبود وقت بررسی به این نامه به جلسات بعدی موکول شد.

 شورای شهر گرگان ۹ عضو دارد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان تا پایان هفته دوازدهم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.