حجت الاسلام سید حبیب الله حسینی شامگاه دوشنبه در همایش رویش های انقلاب و پیروان ولایت و بزرگداشت شهید سلیمانی در گرگان اظهار داشت : یکی از ویژگی های بارز شهید سلیمانی غرق شدن در ولایت بود و ایشان باور داشت که راه حل عبور از مشکلات سیاسی اقتصادی و اجتماعی کشور تمسک به ولایت فقیه است.

وی افزود:  حاج قاسم سلیمانی عمر خود را صرف بندگی خدا و خدمت به خلق کرد و نتیجه آن را با حضور میلیونی در تشییع جنازه چند روز اخیر در عراق و ایران مشهود بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی علاوه بر تاکید جاری کردن واجبات و سنت ها در جامعه به شدت با بدعت ها مبارزه می کرد و در راه پایداری اسلام و حضور جبهه های نبرد شب و روز نمی شناخت .

 وی خطاب به برخی مسوولان  و نمایندگان مجلس که سخن "از نیفتادن در دام انتقام " به زبان می آوردند گفت: هنگامی که داماد خاندان منحسوس پهلوی این رفتار آمریکا را حرکتی تروریستی می خوانند نمایندگان مجلس و مدیران نباید اینگونه سخن بگویند و دل مردم را خون کنند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.