مهدی میقانی روز یکشنبه در نشست خبری همچنین با اشاره به وجود ۴۸ نقطه پرتصادف در گلستان اظهار داشت: عملیات اصلاح و ایمن سازی ۲۰ دوربرگردان در دستور کار قرار دارد که مجوز برگزاری مناقصه برای ساخت ۳ دور برگردان به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال گرفته شد.

وی به روند بازسازی جاده های آسیب دیده از سیل گلستان اشاره کرد و گفت: ابنیه و راه های استان در سیل ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال خسارت دید که تاکنون ۹۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی برای جبران آن تخصیص یافت.

وی همچنین به برنامه این اداره کل برای ایمنی جاده های پرتردد شتر در استان گفت: ۳۰۰ گردن آویز شبرنگ تهیه شده که رایگان و با هدف ایمن سازی حرکت شترها در اختیار ساربان های منطقه گنبد، گمیشان و آق قلا قرار گرفت.

میقانی به روند خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی گلستان پس از اصلاح قیمت بنزین اشاره کرد و افزود: در این استان ۶۵۰ دستگاه ناوگان سواری بین شهری مشغول فعالیت است که خودروهای تک سوز ۷۵۰ لیتر و ماشین های دوگانه سوز ۴۵۰ لیتر بنزین ماهانه دریافت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از افتتاح و راه اندازی چندین وب کیوسک برای فروش بلیط در پایانه های مسافربری استان خبر داد و گفت: یکی از نتایج فعالیت این کیوسک ها، حذف دست دلالان است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.